Program i realizacja studiów
RAMOWY PROGRAM STUDIÓW
Kursy podstawowe:
- zarządzanie personelem w organizacji,
- analiza finansowa,
- controlling finansowy,
- zarządzanie strategiczne.
Kursy specjalizacyjne:
- marketing,
- prawo pracy,
- przedsiębiorczość w nowoczesnej organizacji,
- prawo gospodarcze i handlowe.
Kursy uzupełniające:
- motywowanie i wynagradzanie kadry menedżerskiej,
- negocjacje handlowe,
- komunikacja w organizacji.
ORGANIZACJA ZAJĘĆ:
- dwa semestry,
- system zaoczny (zajęcia w soboty i niedziele),
- zjazdy średnio 2 razy w miesiącu,
- liczba godzin dydaktycznych: 180 ( w tym seminarium/projekt).
Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem przede wszystkim praktycznych oraz aktywizujących metod nauczania, takich jak: studia przypadków, ćwiczenia indywidualne i grupowe, gry symulacyjne, dyskusje, przygotowywanie i przedstawianie prezentacji na zadane tematy czy wykłady interaktywne. Zajęcia wspierane są licznymi materiałami audio-video.
Do ukończenia studiów wymagane jest przygotowanie projektu (grupowo lub indywidualnie) ściśle związanego z reprezentującą firmą.
Dodatkowym warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie przedmiotów przewidzianych programem studiów.